donderdag 8 januari 2015

Wat is vitaliteitstherapie? Doel van dit blog.

Vitaliteitstherapie: wat is het?
Doel van dit blog is bekendheid geven aan dit prachtige nieuwe beroep!

Net zo nieuw als de fysiotherapie dat was, pakweg 40 jaar geleden.

PREVENTIE        VITALISATIE        PRESTATIE

Wat houdt dat in?

Een aanpak volgens biopsychosociaal model.
Op basis van klinische psycho-neuro-immunologie (PNI).
Combineert het laatste en beste uit psychologie, bewegingswetenschap en voedingswetenschap.
Gebaseerd op best-evidence wetenschappelijk onderzoek.

Voor wie?
Voor iedereen die een hulpvraag heeft op het gebied van vitaliteit en bewegen, stress- en emotiemanagement en voeding.
Voor iedereen die hulp nodig heeft bij het helpen volhouden van een verandering van leefstijl.
Voor iedereen die met pijnklachten aan het beweegapparaat kampt die door andere behandelaars niet afdoende zijn verholpen.
Voor iedereen die beter wil bewegen, beter wil presteren en wil floreren!

Het kan in de vorm van personal training, personal coaching of workshops, zowel privé als op het werk.

Hoe ziet het er uit in de praktijk?

Om u dat te kunnen laten zien en horen, ben ik bezig met opnames maken van mijn werk.
Om mijn website zal ik binnenkort filmpjes publiceren.

Daarnaast zal ik regelmatig een blog schrijven met daarin een beschrijving van een casus uit mijn praktijk.

Ook op de website van onze beroepsorganisatie voor vitaliteitsprofessionals (BOvV) vindt u veel informatie.
www.bovv.nl

Heeft u vragen, opmerkingen, feedback?
Ik nodig u van harte uit om te reageren!

Annet van Oss
www.lifestylecoachaanhuis.nl
info@lifestylecoachaanhuis.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten